czwartek, maja 03, 2018

Podsumowanie: kwiecień 2018


Kolejny miesiąc = kolejne podsumowanie.
Tym razem ubogo, bardzo ubogo, ponieważ wpadły tylko 4 nowe teksty. Nie wiem co się ze mną dzieje, skoro odzyskałam laptopa i targam go ze sobą wszędzie, ale jakoś tak  mimo chęci napisania czegoś nowego brakuje mi siły do włączenia go i rozpoczęcia pisania. Już nawet nie czytam, bo moje życie to ostatnio głównie spanie, jedzenie i wegetowanie na lekcjach w szkole (Swoją drogą, jak już o szkole mowa to może zainteresowałby was wpis kompletnie niezwiązany z książkami, ale np. o mnie, o tym, co robię poza czytaniem i pisaniem dla was? Jeśli tak to piszcie swoje propozycje w komentarzach, chętnie poczytam☺).  Moje kwietniowe osiągnięcia w blogowaniu przełożyły się też na poziom aktywności czytelników, dzięki czemu komentarze były aż 3! Tak to nie pomyłka, nie literówka, zostawiliście aż 3 komentarze, które mam nadzieję, zmotywują mnie do aktywniejszego pisania i w majowym podsumowaniu już będę mogła się pochwalić jakąś przyzwoitą liczbą.

W skrócie:

Ilość postów:
4
Wyświetlenia: 984
Komentarze:
3 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 78
Najczęściej wyświetlany wpis: Dziewczyna #9 - Tami Hoag


Jak widać wyniki są bardzo słabe i jak już pisałam we wcześniejszym akapicie, na ten miesiąc planuję sobie poprawić te mizerne statystyki, zacząć czytać i pisać do utraty tchu (ewentualnie czucia w palcach)

Pozdrawiam i zapraszam na moją facebookową stronę bloga → <kliknij tutaj koniecznie> ←
,którą od jakiegoś czasu próbuję ożywić, ale moje starania bez waszej pomocy (w formie polubień i motywujących komentarzy) są bezskuteczne ☺

18 komentarzy:

  1. życzę poprawy statystyk i częstszych postów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przed mną... :) podsumujemy pod koniec maja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo wyświetleń i obserwatorów :) Życzę, aby statystki wciąż rosły.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje podsumowanie:
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo??? W porównaniu do ciebie to ja nie mam nic 😂 Dziękuję i na pewno wpadnę.

      Usuń
  5. Nie martw się kochana, każdy w swojej blogerskiej działalności miał lepszy i gorszy czas.
    Po burzy zawsze wychodzi słońce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia. :) Mam nadzieję, że za niedługo wpadnie do ciebie więcej osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! :)) Oczywiście na twoją stronę na fb z chęcią zajrzę! A ja się pochwalę, że w tym miesiącu wyjątkowo dużo książek udało mi się przeczytać bo ponad 10 :)) Oczywiście mam nadzieję, że wyświetlenia i obserwatorzy skoczą na wyższy poziom, trzeba tylko czekać! :))
    Ja też początki miałam słabe, bo prawie półtora roku blog prawie nie żył, teraz jest coraz lepiej :D Blogowanie polega w dużej mierze na cierpliwości (której ja nie mam w sobie ani grama :P) :))
    Czekaj, a będzie Ci dane! :D
    Buziaki :**
    PS. Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga! Taki profesjonalny, że aż się zdziwiłam, że wcześniej tutaj nie byłam! Będę zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę to już kiedyś byłaś, ale wygląd strony jakiś czas temu radykalnie zmieniłam, więc to może dlatego.
      Gratuluję ilości przeczytanych książek! Mam nadzieję, że za jakiś czas też będę dochodzić do takich wyników 🙂
      Dziękuję za odwiedziny i motywację! 😊😊

      Usuń
  8. życzę większych statystyk i chęci do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger