piątek, czerwca 04, 2021

Podsumowanie: maj 2021

Witamy w czerwcu!

Jak można wnioskować po poniższej grafice maj nie była dla mnie łaskawym miesiącem pod kątem czytelniczym, zdecydowanie bardziej pochłonęły mnie zadania i projekty na studia, których teraz jest jakby więcej i niestety ta tendencja utrzyma się przez najbliższe tygodnie.
Mimo wszystko udało mi się jednak wygospodarować czas na lekturę dwóch części Trylogii Czarnego Maga Trudi Canavan. Pierwszą przeczytałam w zeszłe wakacje i byłam pod wrażeniem, bo nie spodziewałam się, że książka skupiająca się na magach i magii może wciągnąć mnie do tego stopnia. Już teraz mogę powiedzieć, że dwa kolejne tomy również zrobiły na mnie duże wrażenie, pochłonęłam je w dwa dni (!) i do teraz nie umiem pozbierać się po zakończeniu. Od dawna tak bardzo nie odczuwałam "kaca" po książce. Trochę zwlekam z napisaniem ich recenzji, ale to dlatego, że nie chcę, aby emocje , jakie mną targały po zakończeniu lektury przejęły nad nią kontrolę ☺


Jeśli chodzi o moje czerwcowe plany to mam zaczętych kilka tytułów, jak również naszykowaną całą Trylogię Zdrajcy Trudi Canavan, która jest sequelem Trylogii Czarnego Maga, ale z nią się wstrzymuję, bo wiem, że jak poprzedniczka pochłonie mnie bez reszty, a jednak chciałabym wcześniej podokańczać inne tytuły oraz uporać się z pracami na studia. Niedługo również rozpoczyna się sesja, więc ciężko mi stwierdzić ile czasu będę mogła wygospodarować na pisanie tutaj. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i uda mi się to pogodzić ☺

Miłego czerwca!


2 komentarze:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger