piątek, grudnia 10, 2021

Podsumowanie: listopad 2021

Witamy w zimie!
Nie wiem, jak to wygląda u Was, ale u mnie mimo śniegu za oknem w sercu nadal trwa jesień i nie mogę uwierzyć, że już za chwilę święta. 

Książkowy listopad nie prezentuje się zbyt okazale, bo cały miesiąc męczyłam pierwszy tom Ucznia Nekromanty. To moje pierwsze podejście do twórczości tej autorki i ciężko mi określić czy będę sięgać po kolejne tytuły, bo mimo tego, że fabuła Plagi mnie wciągnęła i byłam naprawdę zainteresowana tym, co się dzieje, nie raz odkładałam książkę na bok, bo po prostu mnie irytowała. Jako że ma ponad 700 stron takie urywane czytanie trwało cały miesiąc i bardzo się cieszę, że mam to już za sobą.


Jak widać, udało mi się też skończyć drugi tom serii Katarzyny Bondy, więc mam nadzieję, że niedługo pojawi się tekst na jego temat.

Recenzencko było mnie ostatnio mniej, tak samo na instagramie nie pojawiałam się zbyt często, myślę, że podobnie jak w zeszłym roku jest to spowodowane częściowym powrotem do zajęć zdalnych. Ciężko mi się odnaleźć w tym wszystkim i zmusić do systematyczności w niektórych kwestiach. Teraz szykuje mi się wolny weekend, więc mam nadzieję, że ponadrabiam, to co mam nadrobić i jeszcze znajdę czas na chwilę z książką, a czytać mam co, bo Mikołaj w tym roku się postarał i sprezentował mi dwie brakujące części serii Iskra Bogów od Marh Woolf. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, więc mam nadzieję, że kolejne również mnie nie zawiodą. 

Dostaliście jakieś książkowe prezenty od Mikołaja?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger