niedziela, lutego 18, 2018

Królestwo czarnego łabędzia - Lee Carroll


"Nie możesz ich zobaczyć, ale bez przerwy Cię obserwują.
Niektóre po to, by Cię chronić, inne żeby zniszczyć..."


Znalezione obrazy dla zapytania królestwo czarnego łabędzia


Po kilku tygodniach w końcu się doczekała, Lee Carroll i jej historia o Garet James.

Główna bohaterka to artystka mieszkająca z ojcem nad należącą do nich galerią sztuki. Poznajemy ją w momencie, w którym zamartwia się problemami finansowymi, grozi jej utrata domu i galerii, a rynek sztuki gwałtownie się załamał, przez co obrazy się nie sprzedają i odcinają jej dopływ świeżych pieniędzy.
Na prośbę słabowitego właściciela sklepu z  antykami otwiera srebrną szkatułkę, przez co sprowadzana siebie o wiele większe problemy niż wizja utraty domu.
Od tej chwili ma niewiele czasu, aby nauczyć się tego, co powinna już umieć od dawna, w jej rękach leży los świata. Nie ma czasu na oswojenie się z myślą, że magia i nadnaturalne istoty, które nie zawsze są do niej przychylnie nastawione istnieją, musi działać natychmiastowo.

Tytuł: Królestwo czarnego łabędzia
Seria: Królestwo czarnego łabędzia (tom 1)
Autor: Lee Carroll
Ilość stron: 396
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Kategoria: fantasy

Moim zdaniem bardzo dobra książka. Czytałam z zapartym tchem i od razu po zakończeniu przeszłam do drugiej części. Podoba mi się sposób w jaki są wykreowane postacie, większość jest sympatyczna i dająca się lubić. Mimo oklepanego motywu bohatera żyjącego w nieświadomości, który nagle musi zacząć walczyć ze złem historia jest dość ciekawa. Opisy niezwykłych stworzeń i romans z ponad 400-letnim wampirem nie pozwalają czytelnikowi się nudzić (przynajmniej w pierwszej części).

"Kiedyś, jak byłam mała, mama mówiła mi, że mogę być kim zechcę. Wtedy nie wiedziałam o co chodzi, przecież jak można byłoby żyć inaczej, teraz wiem co miała na myśli..." -cytat z książki


8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce, sama nie lubię fantasy. Jedyna książka którą przeczytałam o tej tematyce to "Dziecko Odyna". Wybieram thrillery lub dramaty.

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za fantasy ale ta książka wydaje się być interesująca. Myślę, że spróbuję, może przekonam się do tego gatunku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. książka w sam raz dla mnie, na pewno przeczytam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety już nie kręcą mnie takie książki, ale może się zdziwie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger