wtorek, października 12, 2021

Podsumowanie: wrzesień 2021

Październik jest już z nami od jakiegoś czasu, jednak ja dopiero teraz postanowiłam zabrać się za podsumowywanie września.

Pod kątem recenzowania oceniam tamten miesiąc dość dobrze, bo pojawiło się aż 6 wpisów, co bardzo mnie cieszy, ale jeśli chodzi o czytelnicze wyniki to tutaj trochę czuję zawód. Mam kilka zaczętych książek, które męczę już od dłuższego czasu i nie mogę dokończyć, co bardzo mnie frustruje i sprawia, że odechciewa mi się całkowicie czytać. Nie chodzi nawet o to, że są złe, po 
prostu to chyba coraz bardziej zbliżająca się jesień tak na mnie działa.


Jak widać udało mi się dokończyć tylko dwie książki, a raczej jedną książkę i album poezji, w którym znajdziemy również obrazy namalowane przez małą artystkę. Pisałam o nim w jednym z wcześniejszych postów i zachęcam do przeczytania, bo naprawdę warto. „Mroczne sekrety” Marcela Mossa miały pojawić się już jakiś czas temu, jednak z różnych przyczyn musiałam trochę pozmieniać terminy i planuję napisać recenzję w najbliższych dniach. 

Październikowe plany czytelnicze mam dość mocno określone, bo dotarła do mnie paczka z paromaciekawymi tytułami, na które polowałam już od jakiegoś czasu. Dzisiaj zaczęłam „Boginie” Alexa Michaelides, a w kolejce czeka jeszcze między innymi „Mistrz” o Tadeuszu „Teddy’m” Pietrzykowskim, legendarnym bokserze, mistrzu wszech wag Auschwitz. Zapowiada się ciekawie 🤩

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger