wtorek, marca 05, 2019

Podsumowanie: luty 2019



Miałam w planach inny post na dziś, ale dopiero przed chwilą zauważyłam, że jakimś cudem pominęłam podsumowanie poprzedniego miesiąca ☺ No cóż, zdarza się. Recenzję napiszę kolejnym razem, a teraz kilka słów na temat lutego.

Miałam naprawdę mało czasu na pisanie, a tym bardziej na czytanie, więc jestem dumna z tych 5 tekstów, jakie udało mi się opublikować. Miałam zamiar napisać jeszcze o jednej książce, jaką dostałam od wydawnictwa Media Rodzina, ale nie zdążyłam i muszę zrobić to w najbliższym czasie.
Mam też duże zaległości w dodawaniu linków na stronach na blogu, ale temu postanowiłam poświęcić najbliższy wolny weekend i zrobić wszystkie na raz.

W skrócie:
Ilość postów: 5
Wyświetlenia: 1847
Komentarze: 7 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 88
Najczęściej wyświetlany wpis: S.T.A.G.S. - M.A. Bennett

Jak widać, ostatnio jestem strasznie zabiegana i ciężko wygospodarować mi czas na czytanie i pisanie tekstów, które by mnie zadowoliły w 100%, dlatego w marcu postanowiłam trochę odpocząć i odsunąć bloga na dalszy plan. Na pewno nie zrezygnuję z niego całkowicie i nie przestanę pisać, ale będzie tego po prostu nieco mniej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger