piątek, kwietnia 05, 2019

Podsumowanie: marzec 2019


Pierwsze dni kwietnia już za nami, więc pora na podsumowanie marca, który zdecydowanie był jednym z najcięższych miesięcy z moim życiu blogowym i nie tylko. Napisałam całe 3 posty, które i tak uważam za ogromną ilość biorąc pod uwagę to, że nie miałam kompletnie czasu na zajmowanie się książkami, a co dopiero na pisanie o nich.

Nie będę się rozwodzić nad powodami, dlaczego tak się stało, napiszę jedynie, że muszę się poprawić, bo to naprawdę przykra sytuacja dla mnie. Kwiecień na blogu miał być miesiącem pod hasłem niepełnosprawności i mam szczerą nadzieję, że ten pomysł się uda, ale to będzie pewne dopiero za jakiś czas, więc nie będę rozpisywać się na ten temat za wiele.

Moje skromne statystyki prezentują się tak:

W skrócie:
Ilość postów: 3
Wyświetlenia: 1786
Komentarze: 1 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 88
Najczęściej wyświetlany wpis: Spacer z psem - Sven Nordqvist

Już teraz mogę zapowiedzieć recenzję książki Wundermistrz - Jessici Townsend, którą czytam w tej chwili. Na obecną chwilę jest fenomenalna, ale dopiero połowa za mną, więc nie wiem jak prezentuje się dalsza część.

Z moich kwietniowych planów do zrealizowania mam jeszcze tylko udział w kampanii społecznej dotyczącej niepełnosprawnych, ale ten pomysł na razie odkładam na bok w nadziei, że moja sytuacja mi na to pozwoli.

Miłego kwietnia!

2 komentarze:

  1. Ja przez sesję i chorobę dopiero w marcu mogłam sobie pozwolić na przeczytanie sześciu powieści. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej i też uda mi się wrócić do takich wyników :)

      Usuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger