środa, października 14, 2020

Podsumowanie: wrzesień 2020



Październik trwa już od dłuższego czasu, jednak ja dopiero teraz mam możliwość zaprezentowania Wam wrześniowego podsumowania.

Ogółem to mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tego, co udało mi się osiągnąć, mimo że nie wszystko poszło zgodnie z moim planem. Zabrakło czasu na kilka tytułów, które czekają na swoją recenzję od dawna, zabrakło czasu na wpis o dzienniku, który jest przygotowany tylko częściowo i zabrakło czasu na inne tematy okołoksiążkowe. Mam nadzieję nadrobić to jeszcze w tym miesiącu, ale jak widać mamy już 14, a ja dopiero podsumowuję wrzesień ☺

W skrócie:
Wyświetlenia: 1475
Posty:
5
Komentarze: 14
Obserwatorzy:
97
Najchętniej czytany post: Życie na podglądzie - Len Vlahos

Bardzo mnie cieszą te wartości i liczę, że mimo moich opóźnień w kolejnych miesiącach będzie ich tylko przybywać ☺

Pozdrawiam i życzę miłego października, a ja tymczasem zabieram się za pisanie nowych recenzji ☺


2 komentarze:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger