niedziela, marca 14, 2021

Podsumowanie: luty 2021

Marzec w pełni, a ja przychodzę z krótkim podsumowaniem lutego. Muszę przyznać, że blogowo był to dla mnie dosyć leniwy miesiąc, bo mimo przerwy semestralnej i większej ilości wolnego czasu nie nie spędzałam go nad książkami, ani blogiem, tylko poświęciłam się nowemu hobby. Mimo wszystko udało mi się przeczytać kilka ciekawych książek, o których mam nadzieję niedługo będziecie mogli przeczytać. Aktualnie jestem w takim momencie zorganizowania, że stos przeczytanych książek czekających na recenzje zdecydowanie przewyższa stosik książek do przeczytania, a ja nadal nie potrafię się oprzeć i sięgam po kolejne tytuły.





Moim planem na marzec jest zrecenzowanie wszystkich lub chociaż większości przeczytanych wcześniej książek. Lista jest długa, więc mam pełne ręce roboty ☺

Miłego miesiąca! ♥



2 komentarze:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger