poniedziałek, kwietnia 05, 2021

Podsumowanie: marzec 2021

To już czwarte podsumowanie marca, jakie pojawia się na blogu. Niesamowite jak ten czas szybko minął, że za cztery miesiące będę świętować 4 lata bloga i mojego pisania o książkach ♥ Mam wrażenie, że robię to od niedawna i wciąż uczę się nowych rzeczy, bo internet bardzo szybko się zmienia. Na razie czuję się tutaj dobrze i chcę jeszcze dużo napisać, ale patrząc na blogi, które czytałam parę lat temu i widząc, że umarły zaczynam się zastanawiać, czy ze mną też tak będzie? Że kiedyś dodam wpis i nawet nie będę wiedziała, ze to mój ostatni? A może zaplanuję zakończenie działalności i stworzę ładne podziękowanie? Nie mam pojęcia, ale mam nadzieję, że marcowych podsumowań, a także tych z innych miesięcy będzie jeszcze wiele.

W marcu postanowiłam wstrzymać się od czytania i skupić bardziej na recenzowaniu tego, co przeczytałam w poprzednich miesiącach w efekcie czego doszły mi tylko dwa tytuły do opisania. Patrząc na to, że dodałam 5 recenzji, a w wersjach roboczych mam jeszcze 3 myślę, że jestem na dobrej drodze do całkowitego zredukowania tej liczby. Kiedyś dobrze mi się pracowało mając dużą stertę "przeczytanych" i po prostu biorąc sobie kolejne do recenzowania, teraz jednak wolę system, w którym od razu po przeczytaniu recenzuję i dopiero potem zabieram się za kolejny tytuł.



Grafika nie prezentuje się zbyt okazale, ale za to tytuły, które się na niej prezentują mogę zaliczyć do niezwykle udanych i już nie mogę doczekać się ich recenzji! Na pierwszy czekałam parę tygodni i mimo niepozornych rozmiarów okazał się świetny, a opowieść o huraganie Katrina porwała mnie bez reszty i bardzo mile zaskoczyła, bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego.

Na kwiecień nie mam planów, aktualnie powoli czytam sobie trzecią część Nevermoor i korzystam z dni wolnych od nauki.

Miłego kwietnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger