poniedziałek, lipca 12, 2021

Podsumowanie: czerwiec 2021

Lipiec rozpoczął się już jakiś czas temu, a ja dopiero przybywam z podsumowaniem czerwca. Przyznam szczerze, że ciężko było mi się w ostatnim czasie zabrać do pracy nad blogiem i recenzjami, ale ten stan powoli mija i już mam w planach remont strony! Ostatnimi czasy mam wrażenie, że zrobiło się tutaj zbyt cukierkowo, więc szykuje się zmiana nie tylko wyglądu, ale też tematyki recenzowanych przeze mnie książek. Mam już nawet na oku kilka ciekawych tytułów, głównie są to moje ulubione thrillery i kryminały, więc już nie mogę się doczekać!

Nie wiem jeszcze, jak będzie to wyglądać w praktyce, bo mam 5 wersji roboczych recenzji książek z poprzednich miesięcy, więc pewnie one pójdą na pierwszy ogień, a moje kryminalne plany wejdą w życie dopiero na przełomie sierpnia i września. Nie wiem też jeszcze, jak wyobrażam sobie nowy wygląd, jakieś sugestie? Chciałabym nadal utrzymywać się głównie w bieli, różu i złocie.



Co do czerwca, to jestem zadowolona z wyników, bo miałam na głowie bardzo dużo spraw, a mimo wszystko udało mi się wygospodarować czas na chwilę relaksu z książką ☺

Dwa z tytułów, które widzicie na planszy, pojawią się w najbliższym czasie w postaci recenzji, więc zaglądajcie częściej, nie tylko tutaj, ale również na mojego instagrama gdzie w ostatnim czasie zaczęłam publikować więcej książkowych treści.  ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger