środa, września 01, 2021

Podsumowanie: sierpień 2021

Witam we wrześniu!

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie sierpień był bardzo owocnym miesiącem i udało mi się stworzyć naprawdę wiele wpisów, jak i również przeczytać parę naprawdę mocnych książek.
Był to też dość zaskakujący dla mnie czas, bo 5 z 6 przeczytanych przeze mnie książek jest napisane przez polskich autorów. Jeśli ktoś jest ze mną dłużej, zapewne wie, że nie przepadam za polską literaturą i taki wynik w ciągu jednego miesiąca jest całkowicie przypadkowy, nie planowałam tego. Nie mniej jednak ponowne spotkanie z twórczością Diany Brzezińskiej uznaję za bardzo udane, jak i również przypadły mi do gustu książki Katarzyny Bondy i Marcela Mossa, z którymi było to moje pierwsze spotkanie i już wiem, że nie ostatnie. Recenzje książek pozostałej dwójki autorów pojawiły się w ostatnim czasie na blogu, więc pewnie już wiecie, że z nich też byłam zadowolona.

Co jak co, ale na sierpień nie mogę narzekać, bo spotkały mnie w nim same świetności!




Jeśli chodzi o moje wrześniowe plany, to chciałabym się zapoznać bliżej z grami książkowymi, których mam już kilka na oku. Nigdy nie miałam z nimi do czynienia, a trafiłam w ostatnim czasie na parę dobrych recenzji kilku tytułów i zapragnęłam wypróbować to osobiście ☺

W najbliższym czasie pojawią się też recenzje książek, które możecie zobaczyć na powyższej grafice oraz kilku innych tytułów, które stworzyłam we wcześniejszym czasie.

Miłego września!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger