sobota, stycznia 15, 2022

I co dalej? - Agnieszka Peszek

W sierpniu pisałam Wam o książce "Przez pomyłkę" Agnieszki Peszek, lekkiej lekturze z ciekawą zagadką, która bardzo mi się spodobała. W ostatnich dniach trafiła do mnie nowość tej samej autorki, tym razem jest to krótkie opowiadanie, które ma na celu namieszać nam w głowie.



Autor: Agnieszka Peszek
Tytuł: I co dalej?
Ilość stron: 23

Wydawnictwo: 110 procent
Kategoria: opowiadanie

"Gdy Anna zakochała się w koledze z pracy Grzegorzu, wiedziała, że nie będzie to łatwy związek. Jednak gdy mężczyzna włożył na jej palec pierścionek zaręczynowy, była gotowa poświęcić wiele. 
Niestety radość ta nie trwała długo. Następnego dnia został znaleziony martwy w hotelowym pokoju. Kto go zabił? Czy uda się złapać mordercę?" -opis ze strony autorki

Fabuła wydaje się prosta, trudny związek kobiety z żonatym facetem, chwile uniesienia i pozornego szczęścia, a wszystko to przerwane tajemniczym morderstwem. Na tych zaledwie 23 stronach jest skoncentrowane tyle wydarzeń, że na końcu czytelnik zadaje sobie tylko pytanie "I co dalej?".

I na to pytanie można, a nawet należy odpowiedzieć w ankiecie, która znajduje się na końcu opowiadania. Na podstawie odpowiedzi autorka stworzy dalszą część historii, a my czytelnicy będziemy mogli przekonać się, czy to właśnie nasza odpowiedź stała się inspiracją do napisania drugiej części. Podoba mi się ten pomysł i już nie mogę się doczekać, żeby sprawdzić, jak dalej potoczą się losy bohaterów.

Opowiadanie jest dostępne za darmo na stronie autorki: icodalej.peszek.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger