czwartek, stycznia 06, 2022

Podsumowanie: grudzień 2021

Witam w nowym roku!

Grudzień za nami, a wraz z nim moja przygoda z drugim i trzecim tomem serii "Iskra bogów". Dawno nie czytałam nic z literatury młodzieżowej i był to dla mnie miły powrót, tym bardziej że pierwsza część, którą czytałam już dawno temu, bardzo mi się spodobała. Niestety nie wyrobiłam się z recenzjami jeszcze w grudniu, więc powoli będę się za nie zabierać w tym miesiącu. Powoli, bo książki zostały w domu, a tam pojadę dopiero za jakiś czas ☺


Po "Iskrze bogów" zabrałam się za powrót do "Trylogii Zdrajcy" Trudi Canavan i muszę stwierdzić, że po lekturze "Trylogii Czarnego Maga" bardzo brakuje mi w sequelu niektórych postaci i momentami mam wrażenie, że bez nich Gildia Magów straciła swój urok. Oczywiście brnę dalej i mam nadzieję, że to nieprzyjemne wrażenie minie wraz z kolejnymi rozdziałami książki.

Grudzień jak widać czytelniczo udany, mimo przeczytanych tylko dwóch książek, ale za to jakich ☺


3 komentarze:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger