sobota, czerwca 02, 2018

Podsumowanie: maj 2018


Nie wiem nawet, czy jest o czym pisać  w tym miesiącu, bo maj był jednym z moich najgorszych miesięcy. Przeczytałam jedną książkę i nawet nie dałam rady jej opisać.. :/ Wstyd, po prostu WSTYD!

W skrócie:
Ilość postów:
2
Wyświetlenia: 528
Komentarze: 54 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 80
Najczęściej wyświetlany wpis: Mój czytnik ebooków - InkBOOK Prime


Ciesze się, że wpis o czytniku, który przygotowywałam bardzo długo jednak się wam spodobał. Długo się do niego przymierzałam, ale widzę, że posty z serii #czytnikowo cieszą się dużą popularnością na mojej stronie. Aktualnie nie mam pomysłu na kolejny czytnikowy wpis, jednak to nie problem, bo w końcu coś na pewno się pojawi, albo wzbiera się z waszych pytań kolejne Q&A ☺

Na czerwiec nie mam planów, ponieważ nie wiem nawet, czy będę miała jak pisać, za tydzień wyjeżdżam do Wojsławic na 2-tygodniową praktykę zawodową i myślę, że tam będę się musiała skupić na czymś innym niż blog ☺

6 komentarzy:

  1. Nie martw się, mi też nie poszło najlepiej a o pisaniu recenzji już nawet nie wspomnę... mam wrażenie, że zapomniałam jak się to robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja ostatnio nie mam głowy do niczego i też jest ciężko. Nie raz siadałam i patrzyłam tylko w monitor 😑

      Usuń
  2. Dla mnie również Maj nie był za bardzo "czytelniczym" miesiącem. Przeczytałam tylko 6 książek :( Zakończenie roku,, poprawa ocen - to wszystko przez to! Ale w końcu koniec więc teraz skupiam się w 100% na blogu, pisaniu i czytaniu! :D
    Buziaki :**
    Wika z Książki według Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki plan! Dopóki nie idę do pracy liczy się dla mnie tylko blog i jego rozwój. ☺

      Usuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger