czwartek, maja 02, 2019

Podsumowanie: kwiecień 2019


Witam w maju!
Kwiecień był dla mnie dość miłym miesiącem pod kątem książkowym i nie tylko. Udało mi się zrealizować większość z celów, które sobie wyznaczyłam, zostałam doceniona pod kątem artystycznym i dostałam miłego maila z propozycją współpracy.

Statystyki w skrócie prezentują się tak:

Ilość postów: 4
Wyświetlenia: 1592
Komentarze: 6
Obserwatorzy: 90
Najczęściej wyświetlany wpis: Wundermistrz. Powołanie Morrigan Crow - Jessica Townsend

Bardzo się cieszę, że grono moich obserwatorów wzbogaciło się o nowe osoby, a jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że najchętniej czytana była recenzja Wundermistrza. Długo czekałam na tę książkę i po przeczytaniu byłam w takim stanie, że bałam się, że nikt nie będzie w stanie zrozumieć mojego bełkotu spowodowanego zachwytem.

Niewiele brakowało, a udałoby mi się opublikować jeszcze piąty post z recenzją książki Leah Ruth Robinson, ale niestety moje plany na ostatni dzień kwietnia niespodziewanie się zmieniły i nie mogłam dokończyć tekstu. Z tej samej przyczyny dzisiaj miałam dzień wolny, który poświęciłam na czytanie książki Jerzego Andrzejczaka i jestem na najlepszej drodze do skończenia jej jeszcze tego wieczoru. Maj zapowiada się więc niezwykle ciekawie.

Z recenzji przygotowuję:

1. Głębokie cięcia - Leah Ruth Robinson
2. Spowiedź polskiego kata - Jerzy Andrzejczak
3. Dziennik kata - John Ellis

Bardzo cieszy mnie taki początek miesiąca, bo to duży krok w stronę powrotu do ilości postów, jaką dodawałam w ciągu miesiąca jakiś czas temu. W poprzednim podsumowaniu pisałam, że ostatnio słabo u mnie z czasem, który mogłabym poświęcić na bloga i powoli ta przykra sytuacja się poprawia.

Miłego maja!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger