środa, lipca 03, 2019

Podsumowanie: czerwiec 2019


Lipiec już do nas zawitał, więc pora na krótkie podsumowanie czerwca. Myślę, że mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona z tego, co udało mi się zrobić w ciągu tego miesiąca.

W skrócie:

Ilość postów: 5
Wyświetlenia: 607
Komentarze: 2
Obserwatorzy: 90
Najczęściej wyświetlany wpis: Bestie. Zbrodnie i kary - Janusz Maciej Jastrzębski

Aktualnie jestem w trakcie poszukiwania książki, która by mnie urzekła. Przejrzałam całą półkę i nic nie zainteresowało mnie na dłużej niż kilka stron. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach ta sytuacja się zmieni ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger