sobota, października 19, 2019

Podsumowanie: wrzesień 2019


Ten jakże pracowity miesiąc nareszcie za mną!
Cieszę się, że zaczął się październik, ponieważ zapowiada się na to, że będę miała więcej luzu i czasu dla siebie, a co za tym idzie - więcej czasu na czytanie i pisanie o tym. Jak na razie było z tym ciężko, bo ciągłe próby do różnych występów, fakultety i projekty były przeplatane robieniem prac na konkursy i ogarnianiem różnych akcji w szkole. Teraz będzie trochę spokojniej, więc mam szansę na to, żeby nadrobić zaległości książkowe ☺

Wrzesień w skrócie:

Wyświetlenia: 1 320
Posty:
5
Komentarze: 5
Obserwatorzy:
93
Najchętniej czytany post: Grzesznica - Petra Hammesfahr


W tym miesiącu pojawiła się już jedna recenzja, ponieważ dość długo z nią walczyłam i nie chciałam przekładać jej na jeszcze bardziej odległy termin. Miałam z nią dużo problemów, bo albo brakowało mi czasu, żeby pisać, albo znowu nie było internetu i nie miałam jak pisać. To takie drobiazgi, które bardzo mnie irytują, bo kiedy mam pomysł i wenę to zależy mi na tym, żeby jak najszybciej zabrać się do pracy i zobaczyć efekty.

Teraz zabieram się do pracy nad kolejnym tekstem, bo wczoraj udało mi się dokończyć świetną książkę, więc materiału mi nie brakuje ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger