poniedziałek, maja 04, 2020

Podsumowanie: kwiecień 2020


Witam po majowym weekendzie!
Jak wam minął ten czas? U mnie były to dni przeznaczone na generalny porządek w pokoju, wyrzucenie zbędnych rzeczy i zrobienie miejsca na nowe. Znacie ten moment, kiedy podczas robienia porządków znajdujecie jakąś zapomnianą rzecz i zaczynacie się nią zajmować, zamiast kończyć sprzątanie? Ja znalazłam swoje zestawy do szydełkowania i haftu, co przyczyniło się do tego, że w końcu zrealizuję swój pomysł na haftowane zakładki do książek, o których myślałam już dawno temu, ale nigdy nie było czasu, żeby się za to zabrać na poważnie. Pierwsze hafty mam już za sobą, jednak na razie nie wygląda to zbyt okazale, więc czeka mnie jeszcze trochę pracy nad techniką.

W planach miałam też długi wieczór z książką, jednak gdy pogoda dopisywała wolałam spędzić ten czas na rolkach, a w deszczowy dzień nadrobić czytanie. W tym miesiącu możecie spodziewać się kilku nowości, które już czekają w moim koszyczku. Zapowiada się miły miesiąc.

Kwiecień w liczbach prezentuje się tak:
Wyświetlenia: 1204
Posty:
5
Komentarze: 16
Obserwatorzy:
95
Najchętniej czytany post: To nie jest, do diabła, love story - Julia Biel


Nie zdążyłam z publikacją ostatniego, szóstego posta w kwietniu, jednak to nic straconego, bo pojawi się on w najbliższych dniach. Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona z tego, że udało mi się napisać, aż tak wiele oraz z tego, że tak dużo przeczytałam. Nie publikuję recenzji na temat wszystkich książek, które czytam, bo moim zdaniem teksty na temat lektur, czy książek związanych z architekturą krajobrazu lub maturą są tutaj zbędne. Jest wiele innych źródeł, z których możecie zdobyć informacje na ich temat. 

Miłego maja!

4 komentarze:

  1. Też zrobiłam sobie porządki w kwietniu. Chyba masz za sobą udany miesiąc.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje były spowodowane wyprowadzką z internatu po 4 latach, więc trochę rzeczy mi się nazbierało ☺

      Usuń
  2. Fajnie, że segregujesz książki do recenzji. Ciekawe wyniki!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger