niedziela, czerwca 14, 2020

Podsumowanie: maj 2020


Wiem, że już prawie połowa czerwca, jednak u mnie nadszedł czas na podsumowanie maja. W ostatnich dniach skupiałam się głównie na maturach, które skończą się dla mnie we wtorek, przez co nie miałam czasu na zaglądanie tutaj, ale czekają mnie jeszcze tylko egzaminy zawodowe za tydzień i będę wolna.

Jestem zdania, że mimo wszystkich moich przygotowań maturalnych i ogarniania innych rzeczy w tym czasie, moja aktywność na blogu jest na zadowalającym poziomie. Oczywiście chciałabym, żeby tekstów było trochę więcej, niż cztery, ale nie byłabym w stanie zrobić tego tak, aby nie ucierpiały na tym inne obszary mojego życia.

Maj  skrócie:
Wyświetlenia: 1 038
Posty:
4
Komentarze: 16
Obserwatorzy:
96
Najchętniej czytany post: Zwariowane opowieści - Gudule


Póki co, czerwiec na blogu zapowiada się bardzo ciekawie, bo na moim biurku stale rośnie stosik nowości od Media Rodzina, za sobą mam już 2 tytuły, które czekają na recenzje, więc jest gwarancja, że 2 teksty pojawią się na 100%. Co do reszty to nie jestem pewna, bo o ile książkę jestem w stanie zabrać ze sobą i czytać wszędzie to z laptopem nie jest już tak pięknie i czasem ciężko znaleźć mi te kilka godzin na napisanie tekstu. Wstępnie planuję zabrać się za pisanie w środę, kiedy biologię rozszerzoną będę miała już z głowy, ale zobaczymy jak to wszystko się potoczy.
Do zobaczenia wkrótce.

2 komentarze:

  1. Wow, chyba też muszę sobie czasem zrobić takie podsumowania! :)

    Mój blog, zapraszam cieplutko!! /klik/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię od początku prowadzenia bloga i bardzo pomaga mi to robić podsumowania po każdym roku i sprawdzać jak zmienia się ruch na stronie.

      Usuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger