niedziela, grudnia 06, 2020

Podsumowanie: październik 2020



Obiecany, zapomniany post z podsumowaniem października. Nadal nie mogę uwierzyć, że po 3 latach zapomniałam o czymś, co było moją comiesięczną rutyną ☺ Na szczęście wszystko da się nadrobić i dla spokoju sumienia w grudniu mamy aż dwa podsumowania.

Co mogę powiedzieć o październiku? Na pewno miałam tyle planów, że jak widać troszkę straciłam głowę i nie wszystko poszło po mojej myśli, ale wychodzę na prostą i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.

Październik w skrócie:
Wyświetlenia:
Posty:
4
Komentarze: 10
Obserwatorzy:
98
Najchętniej czytany post:
Dziennik dobrego życia - Karolina Nawój, Magdalena Czmochowska i przyjaciele (3)

Planów na listopad nie wypisuję, bo mamy go już za sobą, a o grudniu wspominałam w poprzednim wpisie. Na razie mogę dodać tylko tyle, że książki dla dzieci, o których tam wspominałam przeczytałam już wszystkie i niedługo zasiądę do recenzowania ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger