wtorek, stycznia 19, 2021

Typowy kot. Czyli jak wytrzymać z ludźmi - Kot Nieteraz

Książka, na którą czaiłam się od dawna i otrzymałam ją w prezencie świątecznym! Typowego Kota znam od dawna, bo obserwuję go namiętnie na instagramie i jako właścicielka dwóch futer utożsamiam się obrazkami o nim w 100%. Nic dziwnego więc, że zapragnęłam mieć ten tytuł na własność i zagłębić się w to, co może siedzieć w główce tego czarnego kociaka. Po lekturze mogę śmiało powiedzieć, że moja Lusia z pewnością zaprzyjaźniłaby się z kotem Nieterazem, a Niutek na pewno zostałby przyjacielem psa Nierusza. Zbieżność ich charakterów jest niezwykła ☺



Autor: Kot Nieteraz
Tytuł: Typowy kot. Czyli jak wytrzymać z ludźmi
Ilość stron: 304

Wydawnictwo: Znak Literanova
Kategoria: poradniki

"CO MYŚLI NAJBARDZIEJ TYPOWY KOT POLSKIEGO INTERNETU?

Ludzie są naprawdę łatwi w tresurze. Jeśli się długo miauczy, zrobią praktycznie wszystko, czego chcesz.

Nie żebym ich nie lubił czy coś. Kiedy tak sobie leżę na tych moich ludziach i mnie głaszczą, to sobie jednak myślę, że to jest miłość. Że jednak są bardzo potrzebni, miziają, otwierają puszki z żarciem. No i miziają.

Ale z drugiej strony – nie są zbyt kumaci, mówią „kici, kici”, człapią jak pingwiny, mają owłosienie w przypadkowych miejscach i noszą koszulki z nadrukiem. Doprawdy smutne.
Nie to co my, koty, najbardziej rozwinięte istoty na ziemi. Te wibrrrysy salonowe, to spojrzenie pełne mądrości i powagi, ten królewski szyk…

No i jest też pies. Pies polega na tym, że trzeba go w życiu znosić. Jak by się tu pozbyć dziada?
" -opis z tyłu okładki

Książkę na pewno czyta się bardzo szybko, bo mamy tutaj dużą ilości ilustracji, które są świetnym uzupełnieniem treści i przysparzają czytelnikowi ogrom śmiechu. Kot jest niesamowitą postacią. Można by powiedzieć, że to prawdziwa esencja kotowatości- dumny, dystyngowany, z aksamitnym błyszczącym futerkiem i wzrokiem pełnym powagi (czasami) zaprezentuje nam swą historię.

Typowy Kot wyjawi nam swoje przemyślenia na temat ludzi, towarzysza psa i pokaże jak wygląda życie z jego perspektywy. Żyjąc z kotami pod jednym dachem od 7 lat mogę jedynie dopowiedzieć, że nie ma w tej książce miejsca na odrealnione scenariusze i fantazje, ze wszystkim zgadzam się w 100% i uważam, że Kot i tak wyjawił nam tylko tyle, ile uważał za słuszne. Koty to niesamowicie inteligentne istoty, które opanowały władzę nad nami w najwyższym stopniu. Czy gdyby było inaczej sprzątalibyśmy ich kuwety i karmili na zawołanie? Moim zdaniem to najlepszy dowód na to, że to oni tutaj rządzą.

Książkę polecam wszystkim kociarzom i zwierzolubom, tak pełnej humoru i lekkiej w odbiorze książki nie czytałam od dawna. Świetny tytuł na gorszy dzień, z pewnością wywoła uśmiech na naszej twarzy, jak i również pozwoli w nieco większym stopniu zrozumieć naszego futrzaka ☺Ja uśmiałam się bardzo i na pewno będę wracać z przyjemnością do przygód tego kociaka.


2 komentarze:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger