środa, lutego 03, 2021

Podsumowanie: styczeń 2021

Witamy w lutym!
Nie mogę uwierzyć, że ten miesiąc już za nami, a ja właśnie jestem w trakcie trwania pierwszej sesji w życiu. To minęło tak szybko!

Na blogu w styczniu nie działo się zbyt wiele, ponieważ postanowiłam trochę więcej podziałać na Instagramie (@fuzetka), zmienić trochę wygląd strony oraz nieco odpocząć od ciągłego siedzenia przed laptopem. Taki odwyk od komputera chyba mi służy, bo muszę przyznać, że pod kątem czytelniczym był jeden z najlepszych miesięcy w ostatnim czasie.
Przeczytałam tyle książek, że mam pracę na cały luty ☺ Na szczęście niedługo przerwa semestralna, więc będzie czas na recenzowanie.
Jak widać na powyższej grafice mam aż 9 przeczytanych książek, z czego 8 czeka na recenzje ☺ Bardzo podoba mi się taki czytelniczy wynik, tym bardziej że 2 lata temu brałam udział w wyzwaniu, które polegało na przeczytaniu 3650 stron w ciągu roku, a tutaj mamy taki wynik w jeden miesiąc! Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać takie tempo i połączyć je z pisaniem recenzji, bo to byłaby naprawdę świetna opcja dla bloga.

Niedługo czeka mnie też podsumowanie wyzwań czytelniczych 2020 i zapowiedź tych, które zamierzam realizować w bieżącym roku. Trochę zwlekam z tym wpisem, bo nie jestem jeszcze w pełni zdecydowana, ale miesiąc 2021 roku już za nami, więc najwyższy czas na wybór.

A Wy ile książek przeczytaliście? Bierzecie udział w jakiś wyzwaniach czytelniczych?

Miłego lutego!


4 komentarze:

  1. U mnie w styczniu jedynie dwie książki, ale w lutym mam plan poprawić wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie to już coś! Życzę powodzenia w realizacji planu ♥

      Usuń
  2. Sporo udami ci się przeczytać w styczniu. Ja dopiero będę pisać swoje podsumowanie.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger