poniedziałek, maja 03, 2021

Podsumowanie: kwiecień 2021

Kwiecień za nami!

Mimo że przeczytałam tylko 3 książki to jestem bardzo zadowolona z tego wyniku, bo dwie z nich były naprawdę świetne, o czym możecie przeczytać w poprzednich postach. Ogółem mam wrażenie, że ostatnio trafiam na same dobre książki i bardzo mnie to cieszy.




Co do moich majowych planów czytelniczych to udało mi się skończyć jedną niesamowitą powieść, o której przeczytacie niedługo i zaopatrzyłam się w kilka poradników, które chciałabym jak najszybciej przeczytać, jednak czeka na mnie jeszcze jeden tytuł w ramach współpracy z wydawnictwem, więc będę musiała się z nim uporać w pierwszej kolejności.

Ten miesiąc zapowiada się naprawdę ciekawie i mam nadzieję, że ta dobra energia, którą czuję teraz zostanie ze mną jeszcze długo ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger