niedziela, marca 01, 2020

Podsumowanie: luty 2020


Kolejny miesiąc za nami, więc pora na krótkie podsumowanie ☺

Luty w skrócie:
Wyświetlenia: 1 578
Posty:
4
Komentarze: 8
Obserwatorzy:
95
Najchętniej czytany post: Nie zostawia się dziecka w niebie - Ewa Jarocka


Muszę przyznać, że był to bardzo przyjemny miesiąc, bo udało mi się trafić na kilka ciekawych i wartościowych książek. Mój stosik oczekujący na przeczytanie i recenzje powiększył się o kilka nowych pozycji i już po prostu nie mogę się doczekać, żeby się za to zabrać.

Z niecierpliwością czekam też na kilka nowości, które swoją premierę mają w marcu. Bardzo ciekawie zapowiada się oferta wydawnictwa Media Rodzina, które jest jednym z moich ulubionych. Pod tym kątem mogę się spodziewać, że będzie to bardzo zadowalający miesiąc.

Czeka mnie też parę ważnych wydarzeń w ciągu całego miesiąca i mam nadzieję, że nie będą dla mnie przeszkodą w pisaniu. W kolejnym podsumowaniu zobaczymy, czy się to udało.

Miłego marca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger