piątek, kwietnia 03, 2020

Podsumowanie: marzec 2020


Mimo, że już od dłuższego czasu większość z nas siedzi w domach i wykonuje swoje prace zdalnie, nie tracąc przy tym cennych minut na dojazdy i tym podobne sprawy mam wrażenie, że czasu jest jakby mniej. Pomimo dobrej organizacji dnia są momenty, że nie wyrabiam się z rzeczami, które wcześniej były moją codziennością dzieloną między szkołę, zajęcia i aktywność fizyczną. Cierpi na tym tez blog, bo w wersjach roboczych postów zalega kilka tekstów, które czekają na ostatnie poprawki, aby móc pojawić się na stronie. Nie ukrywam, że w ostatnich dniach zdarzyło mi się zrezygnować z chęci napisania czegoś tutaj, bo już po prostu nie mogłam patrzeć w ekran komputera.

Marzec w skrócie:
Wyświetlenia: 1 325
Posty:
6
Komentarze: 8
Obserwatorzy:
95
Najchętniej czytany post: Sekrety zamkowych podziemi - Joanna Hacz

Miesiąc marzec był bardzo przyjemny jeśli chodzi o przeczytane przeze mnie książki, co do kilku miałam pewne uwagi, jednak finalnie jestem bardzo zadowolona ze wszystkich. Poruszałam się w bardziej poważnych tematach i książkach kierowanych raczej do dorosłych czytelników, ale w tym miesiącu dla zrównoważenia tego wszystkiego mam przygotowane kilka tytułów z kategorii literatury młodzieżowej. Pierwszy miał pojawić się już ostatniego dnia marca, jednak nie zdążyłam i pojawi się w najbliższym czasie. Jestem bardzo podekscytowana, bo moim zdaniem to pozycje warte uwagi i liczę na to, że przypadną do gustu nie tylko młodzieży, ale i nieco starszym czytelnikom ♥

Miłego kwietnia!

2 komentarze:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger