sobota, września 02, 2017

Podsumowanie: sierpień 2017


Cześć!
W końcu przyszła pora na podsumowanie pierwszego miesiąca bloga. Moim zdaniem był dość ubogi, ponieważ pojawiły się tylko 3 wpisy, ale w następnych miesiącach zamierzam się poprawić i zwiększyć częstotliwość dodawania postów.
Mam nadzieję, że powrót do szkoły pomoże mi na nowo rozplanować sobie czas w taki sposób, aby mieć czas na naukę, odpoczynek, bieganie, rysowanie i teraz jeszcze blogowanie. Przez wakacje nie zrobiłam żadnej mandali, a biegać byłam może trzy razy. Powodem tego była praca, do której wstawałam o 4.45, a wracałam po godzinie 15, więc jedyną rzeczą, o jakiej myślałam było pójście spać ☺
Wydaje mi się, że ten miesiąc był dobry, a nawet bardzo dobry, ponieważ moje wpisy zostały pozytywnie przez was odebrane, a statystyki przerosły moje oczekiwania. Pojawiło się dużo obserwatorów i komentarzy, za które dziękuję, ponieważ to one motywują mnie do dalszego pisania i dają mi świadomość tego, że są jednak osoby, które czekają na nowe wpisy i to dla nich mogę się starać.

W skrócie:

Ilość postów: 3
Wyświetlenia: 832
Komentarze: 33 (nie wliczam moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 49
Najczęściej wyświetlany wpis: Ninni Schulman-Dziewczyna ze śniegiem we włosach

Co do wyglądu bloga i moich planów na wrzesień to zamierzam wzbogacić się o zakładki "O mnie" i "Współpraca". Marzy mi się też strona ze spisem tytułów, które chcę przeczytać. Pojawią się nowe pozycje w gatunkach i rodzajach oraz nowy gadżet z odnośnikami do różnych typów postów, ponieważ nie będę publikować tutaj tylko recenzji i podsumowań. Mam już pomysły na kilka  "okołoksiążkowych" wpisów. Zamierzam też zmienić nagłówek strony i parę rzeczy w kodzie HTML, ale z tym daję sobie czas do końca roku ☺

Życzę wszystkim miłego września!


19 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości i pomysłowości w zmianach na blogu :) Mam nadzieję, że czas ci dopisze, a Twój blog będzie się stawał coraz lepszy :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/09/nowa-kolekcja-essence-hip-girls-wear.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ☺ To dopiero pierwszy miesiąc, ale z dnia na dzień jest coraz lepiej i mam coraz więcej pomysłów. Niestety na razie ograniczał mnie czas, a teraz będę miała go więcej, co mam nadzieję pozwoli mi rozwinąć skrzydła.

      Usuń
  2. Ja miałam duży problem z tytułem bloga ☺ Wymyśliłam kilkanaście nazw, ale za każdym razem okazywało się, że taka nazwa istnieje, albo, że domena jest już zajęta, ale nie używana. Na razie nazywam się tak, ale może kiedyś uda mi się wymyślić coś lepszego i nie zarejestrowanego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę nie współmierne nie które liczby, ale jak na początek to nie tak źle. Może postaraj się napisać chociaż jeden na tydzień. Witaj w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie nie współmierne? Teraz miałam po jednym poście na tydzień, ale chciałabym, żeby pojawiało się ich więcej ☺

      Usuń
  4. Życzę Ci kochana dużo inspiracji do pisania i cierpliwości :D
    Cieszę się, że zdecydowałaś się pisać i dzielić swoimi myślami.
    Będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://poczujnanowo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo zmian się szykuje, ja też planuję podobne, tylko ciągle nie mam na nie czasu, bo praca, nauka i ogólnie życie. ;) ale może wreszcie jesienią ciut zwolnię i będę miała więcej czasu na bloga. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się zawsze znajdzie ☺ Trzeba tylko chcieć ;)
      Również pozdrawiam ☺

      Usuń
  6. Życzę wytrwałości w zmianach na blogu :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki jak na pierwszy miesiąc :) życzę wytrwałości i dalszych sukcesów :)

    Cudownego dnia!


    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tak dalej! :D
    Dużo sukcesów i dobrych zmian ;)

    Pozdrawiam
    http://mobilefoto.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post <3 oby tak dalej :)
    http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger