wtorek, marca 20, 2018

Silver. Druga Księga Snów - Kerstin Gier TRYLOGIA SNÓW 2

Kocham te okładki! Prawdziwe perełki na półce.

To już druga część Trylogii Snów, pierwszą znajdziecie tutaj: <klik>

W tej książce poznajemy dalsze losy Liv Silver, akcja się rozkręca. Już nie skupia się na nowym domu, nowej  rodzinie, nowej szkole, nowych przyjaciołach, nawet nie na nowym chłopaku. Mamy do czynienia z wieloma problemami wynikającymi ze sfery snów, a także z pewną anonimową blogerką, która wie za dużo.
Jak już wspominałam w tej części dzieje się o wiele więcej, główna bohaterka stoi przed wieloma trudnymi zadaniami, jej siostrze grozi niebezpieczeństwo, chłopak staje się bardzo tajemniczy, korytarz odwiedza obcy facet gadający dziwne rzeczy, a na szkolnym blogu plotkarskim pojawia się wpis, po którym Liv staje się wrogiem publicznym numer jeden.

Pierwsza Księga Snów była bardzo dobra, ale Druga bije ją na głowę. Kerstin Gier wprowadzając trochę więcej akcji sprawiła, że od książki nie da się po prostu oderwać. Wątek miłosny, który mnie trochę nudził na szczęście nie zdominował całej historii, dzięki czemu inne kwestie skutecznie zachęcały mnie do dalszego czytania.

Autor:
Kerstin Gier

Tytuł: Silver. Druga Księga Snów
Seria: Trylogia Snów część 2

Ilość stron: 408
Wydawnictwo: Media Rodzina
Kategoria: literatura młodzieżowa

Całość oceniam oczywiście na plus, postacie są wykreowane w bardzo realny sposób, a cała historia nie pozwala się nudzić, no chyba, że w tych "romantycznych momentach", w których miałam ochotę przyłożyć głównej bohaterce w głowę za naiwność i głupotę.


Muszę wspomnieć też o ciekawym dodatku, który znajdziemy na końcu książki. Jest to przepis na całoroczne waniliowe rogaliki pocieszenia Lottie. Osobiście jeszcze go nie próbowałam, ale przy najbliższej okazji na pewno go wykorzystam.
Na ostatnich stronach znajdziemy tez spis postaci, które wystąpiły w książce, więc jeśli ktoś się pogubi (co jest mało prawdopodobne) będzie mógł skorzystać ☺

6 komentarzy:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger