niedziela, marca 11, 2018

Strażniczka - Lee Carroll

Książka po której spodziewałam się czegoś więcej...


"Z pomocą Willa Hughesa, piekielnie przystojnego czterystuletniego wampira, już raz udało jej się powstrzymać zagładę. Teraz Hughes wyrusza w podróż, by odnaleźć magiczną Letnią Krainę, w której – jak sądzi – będzie mógł uwolnić się od klątwy wampiryzmu. Dziewczyna rusza jego śladem. Szukając Willa, Garet spotyka wiele tajemniczych postaci. Każde spotkanie zbliża Garet do ukochanego oraz pomaga lepiej zrozumieć rodzinne dziedzictwo. Jednak nie tylko ona pragnie zdobyć wiedzę na temat magicznego świata, coś podąża jej tropem…" -opis z tyłu książki

Tytuł:
Strażniczka
Seria: Królestwo czarnego łabędzia (tom 2)
Autor: Lee Carroll
Ilość stron: 390
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Kategoria: fantasy

Poprzedni wpis był o pierwszej części tej trylogii, chwaliłam ją bardzo, podobała mi się i fabuła i to jak wykreowane są postacie, niestety na tej pierwszej części moje zadowolenie się skończyło. Strażniczka kompletnie do mnie nie przemawia, dotarłam do 70 strony i stwierdziłam, że czuję się jakbym czytała w kółko to samo zdanie (jak "Dziady"...) , druga część jest po prostu nudna. W pierwszej było jeszcze odrobinę akcji, a tutaj nie ma już kompletnie nic wartego uwagi. Z ciekawości przeczytałam zakończenie i ono też nie jest porywające, ale jednak ciekawi mnie, o czym jest kolejna cześć skoro ta "zakończyła-się-tak-a-nie-inaczej" (nie będę zdradzać, pomimo że jest nudna dla mnie, ktoś inny może się skusi).
Jak widać nie polecam tej akurat części, ale pierwszą jak najbardziej. W porównaniu do tej wypada o niebo lepiej. W planach mam też dostać w swoje łapki ostatnią część, ale nie mam co do niej żadnych oczekiwań ☺

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że taka sobie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część była naprawdę dobra, dopiero ta nie przypadła mi do gustu ☺ Teraz pozostaje tylko czekać na ostatnią część i mieć nadzieję, że warto.

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam ani o tej książce, ani o autorze. Z pewnością sięgnę po pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie jesteś zachwycona tak drugą częścią jak pierwszą :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje na mojej liście książek do przeczytania :) zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie ze pierwszy tom super. Drugi taki sobie.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger