poniedziałek, marca 26, 2018

Silver. Trzecia Księga Snów - Kerstin Gier TRYLOGIA SNÓW 3

Nadszedł czas na ostatnią część z sennej serii Kerstin Gier. Szczerze to ulżyło mi bardzo, ponieważ ciężko recenzuje mi się trylogie. Szczególnie po tym, jak przeczytałam całość, a teraz opisuję kolejne części ☺ Można się pogubić w wydarzeniach.


Pierwszą Księgę Snów odnajdziecie tutaj: <klik>
Drugą Księgę Snów odnajdziecie tutaj: <klik>

Autor: Kerstin Gier
Tytuł: Silver. Trzecia Księga Snów
Seria: Trylogia Snów część 3

Ilość stron: 456
Wydawnictwo: Media Rodzina
Kategoria: literatura młodzieżowa

Nie będę rozpisywać się szczegółowo na temat fabuły książki jest ona po prostu zakończeniem poprzednich dwóch części. To w niej finalizują się wszystkie wątki, rozwiązują wszystkie sprawy i zagadki, nie brakuje też happy endu.

Cała Trylogia Snów stała się jedną z moich ulubionych serii, jak już kiedyś pisałam bardzo nie lubię historii ciągnących się przez kilka tomów, ale Kerstin Gier zachwyciła mnie swoimi książkami. Mówię tu nie tylko o Trylogii Snów, ale też o Trylogii Czasu na której ostatnią część nadal niecierpliwie czekam.

Książki o Liv Silver są idealne dla każdego, kto chce spędzić czas przy niezobowiązującej lekturze. Są momenty doprowadzające do łez (oczywiście ze śmiechu), ale też takie podczas których można poczuć dreszczyk emocji. Lekka i przyjemna książka, którą polecam każdemu, nie tylko młodzieży ☺

8 komentarzy:

  1. Na pewno cała trylogia jest superciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach tę serię, może mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Podobają mi się zwięzłe recenzje, ale ta jest aż zbyt krótka! :P Czekam i zachęcam do dłuższych notek, a na pewno z chęcią je przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj piszę dłuższe, ale o tych książkach pisałam już dużo we wcześniejszych wpisach, dlatego tutaj się ograniczyłam, żeby uniknąć efektu przechwalenia. Trylogia jest naprawdę ciekawa, ale zachwalanie jej bez końca mogłoby zniechęcić czytelnika lub wywołać na nim wrażenie, że się powtarzam ☺

      Usuń
  4. O kurde muszę koniecznie przeczytać !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger