piątek, kwietnia 06, 2018

Podsumowanie: marzec 2018


Kolejny miesiąc za nami!
Jestem z siebie dumna, ponieważ w marcu wpadło aż 7 postów, rozpoczęłam czytnikową serię i dodałam coś  nowego do kategorii zestawienia. Szczerze to spodziewałam się o wiele niższych wyników, bo ostatnio mam bardzo mało czasu na czytanie i zajmowanie się blogiem. Nawet książki czytam na raty, po trochu w drodze samochodem, na przerwie, w czasie czekania na zajęcia plastyczne. Mam nadzieję, że kwiecień będzie obfitszy w typowo książkowe wpisy, bo moja półka powoli zaczyna się uginać od zgromadzonych książek, które koniecznie chcę przeczytać, kompletnie wymieszałam te prywatne, z biblioteki publicznej i szkolnej, a ich nadal przybywa.

W skrócie:
Ilość postów:
7
Wyświetlenia: 1179
Komentarze:
20 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 75
Najczęściej wyświetlany wpis: Strażniczka - Lee Carroll

Jakie mam plany na kwiecień?
Czytać, czytać i jeszcze raz czytać! Mam nadzieję, że chociaż część z tego co uzbierałam będę mogła w najbliższym czasie odnieść do bibliotek, bo zaczyna mi brakować miejsca ☺ Planuję też kontynuować czytnikową serię (kliknij: #czytnikowo) i mam materiały na następne zestawienie.
Życzcie mi powodzenia!

A może zajrzysz na mój Instagram?

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny wynik, gratulacje! Powodzenia w czytaniu w kwietniu, życzę Ci, aby ten miesiąc był pełen super książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mam nadzieję, że tak właśnie będzie! :)

      Usuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger