czwartek, września 12, 2019

Podsumowanie: sierpień 2019



Z racji tego, że wróciłam już do szkolnej codzienności i mieszkania w internacie, gdzie aktualnie nie mamy internetu - ten post pojawia się dopiero dzisiaj. Nie wiem jak długo utrzyma się taki stan i mam nadzieję, że sytuacja szybko się poprawi, bo na te dwa pierwsze tygodnie miałam zaplanowane dużo „komputerowej” pracy, która niestety stoi w miejscu.

Wracając do głównego tematu wpisu, czyli do podsumowania muszę stwierdzić, że sierpień, mimo że był dla mnie jednym z bardziej zapracowanych miesięcy to pod kątem blogowym zadowala mnie w 100%.
W skrócie:
Wyświetlenia: 748
Posty:
4
Komentarze: 2
Najchętniej czytany post:
Będziesz moja – Diana Brzezińska

We wrześniu szykuje się jedna z premier na którą czekam od dłuższego czasu, więc co do tego, że będzie to udany miesiąc jestem pewna. Wcześniej planowałam też kilka postów okołoksiążkowych i pewną nowość na stronie, ale chyba rozciągnę swoje plany w czasie i poczekam na okres, który będzie bardziej sprzyjający pisaniu. Teoretycznie na weekendy wracam do domu, gdzie mam dostęp do internetu, ale jest to dla mnie czas, który chcę poświęcić dla siebie, rodziny i przyjaciół.

Miłego września! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger