niedziela, listopada 17, 2019

Wśród rekinów - Nele Neuhaus

Książka, która pochłonęła mnie bez reszty od pierwszych stron!
Opasłe tomiszcze, które mimo swoich 757 stron i prawie 5 cm grubości pochłonęłam w 3 wieczory stało się moim nowym faworytem i na nowo rozpoczęło moją fascynację kryminałami i thrillerami.



Autor: Nele Neuhaus
Tytuł: Wśród rekinów
Ilość stron: 757
Wydawnictwo: Media Rodzina
Kategoria: kryminał, thriller, sensacja


To cudeńko przywędrowało do mnie od wydawnictwa Media Rodzina, któremu serdecznie dziękuję za możliwość przeczytania książki i jak zawsze dopracowaną w każdym calu przesyłkę.

"Nowy Jork, rok 1998. Młoda i piękna Alex Sontheim jest bankierem inwestycyjnym i całe życie walczy o to, by przebić szklany sufit. Dzięki ciężkiej pracy i dyscyplinie już osiągnęła ogromnie dużo w męskim świecie, w którym teraz musi udowodnić swoją wartość. Miliarder Sergio Vitali zaczyna ją adorować, lecz przystojny burmistrz Nowego Jorku Nick Kostidis systematycznie ją ostrzega przed podobno skorumpowanym Vitalim. Alex z początku puszcza plotki mimo uszu, ale gdy dokona pewnego odkrycia, znajdzie się w śmiertelnym niebezpieczeństwie…

Akcja i napięcie rodem z thrillerów Johna Grishama. Pieniądze, chciwość i władza na Wall Street – Nele Neuhaus w doskonałym amerykańskim wydaniu."
-opis z tyłu okładki

Jak już wiemy z opisu akcja książki dotyczy młodej, ambitnej i zdolnej Alex, która realizuje się jako bankier inwestycyjny. Z początku nie byłam przychylnie nastawiona do jej postaci, ponieważ miałam wrażenie, że całe jej życie polega na dążeniu do osiągnięcia jak największego sukcesu zawodowego i w momencie, kiedy już miała prawie wszystko pragnęła jeszcze więcej. Była zaślepiona wizją awansu i jeszcze większej sławy, co było głównym powodem jej znajomości z Sergiem Vitalim, przed którym ostrzegało ją duże grono osób. Przystojny miliarder o włoskich korzeniach to świetny sposób na poszerzenie znajomości z ważnymi ludzi z branży i prowadzenie luksusowego, dostatniego życia pełnego wrażeń.
Niestety nic, co piękne nie może trwać wiecznie i w pewnym momencie nasza główna bohaterka wpada na trop czegoś, co powoduje, że znajduje się ona w poważnym niebezpieczeństwie. W miarę śledztwa odkrywa, że nie jest pierwszą osobą, która się o tym dowiaduje, ale nie ma możliwości porozmawiać z tamtymi, ponieważ wszyscy ginęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Jako honorowa osoba stara się rozwiązać zagadkę i doprowadzić do tego, aby prawda wyszła na jaw.
Kosztuje ją to sporo wysiłku i poświęceń, a jej życie po tej sprawie już nigdy nie będzie takie samo.


Postać Alex, której na początku nie darzyłam zbyt wielką sympatią w toku całej historii przechodzi przemianę, która powoduje, że zmienia ona swoje priorytety i staje się naprawdę świetną kobietą, która docenia odpowiednie wartości. Tę Alex, która wyłania się dopiero w toku książki pod wpływem różnych doświadczeń i przeżyć bardzo lubiłam za odwagę do podjęcia działań bez względu na cenę, inteligencję, jaką się wykazywała nawet w najcięższych sytuacjach i przede wszystkim niesamowitą siłę ducha.

Z racji objętości książki muszę też wspomnieć o jej wykonaniu, ponieważ na początku nie byłam pewna czy przy takiej ilości stron miękka oprawa jest dobrym pomysłem, ale teraz po zakończeniu czytania i kilkukrotnym upychaniu książki to w walizce, to w plecaku, aby ją przetransportować z miejsca na miejsce stwierdzam, że jest bardzo solidnie wykonana, bo nie ma najmniejszego zagięcia, czy ryski, a grzbiet się nie przełamał, co niesamowicie irytuje mnie w grubych książkach, które niestety mają do tego tendencję. Wszystko bardzo na plus, zarówno wykonanie, jak i sam wygląd okładki, który zachęca, aby zajrzeć do środka.

Książka trzyma w napięciu i mimo dużej objętości czyta się ją bardzo szybko. To prawdziwy majstersztyk dla miłośników thrillerów i kryminałów. Polecam całym sercem, na pewno się nie zawiedziecie i spędzicie pełne napięcia chwile z tym tomiszczem w ręku. Polecam zaopatrzyć się w hektolitry herbaty oraz ulubione przekąski, aby nie musieć przerywać czytania, ani na moment.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger