środa, listopada 06, 2019

Podsumowanie: październik 2019


Witam w listopadzie!

Nie wiem jak wy, ale ja żyję już nadchodzącymi świętami, a raczej dniami wolnymi, które się z nimi wiążą. Czekam tylko na ten moment, kiedy będę mogła na dłużej rozstać się z podręcznikami szkolnymi i myślami na temat matury i projektów. Ten rok jest naprawdę pracowity i przeraża mnie myśl o kolejnych miesiącach, które mają wyglądać tak samo. Pociesza mnie jednak fakt, że jeśli przejdę to teraz, to nie będę musiała już tego powtarzać.

Ten miesiąc prezentuje się dość słabo:

Wyświetlenia: 1 461
Posty:
3
Komentarze: 1
Obserwatorzy:
92
Najchętniej czytany post: Iskra bogów. Nie kochaj mnie - Marah Woolf


Powodem jest to, że brakowało mi nie tylko czasu, ale też motywacji, która spowodowałaby, że zaczęłabym pisać o książkach, a nie tylko je czytać. Aktualnie mam kilka egzemplarzy, które są już przeczytane i czekają tylko na swoją kolej. Na biurku mam też 2 przesyłki z wydawnictwa, w których też czekają na mnie książki. Myślę, że przyczyni się to do tego, że ten miesiąc będzie bardziej obfity w recenzje.

Popatrzcie tylko na te cudeńka!



Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła o nich napisać ☺

2 komentarze:

  1. Miłego czytania!:) Ja teraz czytam "Witajcie w Puppet Show"

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii. Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger