niedziela, grudnia 15, 2019

Podsumowanie: listopad 2019


Grudzień trwa już od jakiegoś czasu, a ja przychodzę z podsumowaniem listopada ☺ W tym miesiącu nie było jeszcze żadnego wpisu, co mam nadzieję uda mi się nadrobić już w kolejnym tygodniu, w okresie świąt. Czeka na mnie całe pudełko książek od wydawnictw oraz kilka kilka tytułów, które wybrałam sobie z biblioteki. Łącznie jest ich chyba z 15 ☺


Listopad prezentuje się tak:
Wyświetlenia: 1 212
Posty:
6
Komentarze: 4
Obserwatorzy:
92
Najchętniej czytany post: Wśród rekinów - Nele Neuhaus



Jestem bardzo zadowolona  z tego, że udało mi się dodać aż tyle tekstów, bo ostatnio ciężko jest mi znaleźć czas na czytanie, a co dopiero pisanie. Teraz będę musiała nadrobić trochę książkowych zaległości, więc bardzo odpowiada mi wizja świąt i czasu wolnego. Najbliższy czas będzie obfitował w książki związane z Auschwitz, podobnie jak  w listopadzie oraz w kilka młodzieżowych nowości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger