środa, lutego 12, 2020

Podsumowanie: styczeń 2020


Styczeń już dawno za nami, a ja tymczasem przychodzę z lekko spóźnionym podsumowaniem. Początek lutego nie należał do najprzyjemniejszego czasu w moim życiu, ale sytuacja powoli zaczyna się normować, a ja sama mam właśnie ferie, więc mogę skupić się na książkach i pisaniu o nich. Ostatnio udało mi się spędzić 2 wieczory z bardzo ciekawą lekturą, która pojawi się już niebawem.

Wracając do podsumowania:

Wyświetlenia: 1 547
Posty:
6
Komentarze: 10
Obserwatorzy:
96
Najchętniej czytany post: Zaufasz mi - Diana Brzezińska


Odnośnie najczęściej czytanego postu w styczniu to nadal nie potrafię przeżyć zakończenia "Zaufasz mi " i z niecierpliwością czekam na kolejny tom tej serii. W głowie mam już chyba milion możliwych kontynuacji i wielkie nadzieje na to, że sytuacja rozwiąże się w sposób, który choć trochę je odzwierciedla.

W lutym nie mam większych planów, chcę jedynie trochę odpocząć i poczytać coś dla przyjemności, a nie jako zadanie do szkoły. Mam też nadzieję na jakiś post dotyczący czytników, bo zauważyłam ostatnio na grupach czytelniczych rosnące zainteresowanie nimi ☺

2 komentarze:

  1. Nie czytałam Zaufaj mi, ale też czasami po skończeniu książki mam w głowie dużo pomysłów jak dalej mogłaby potoczyć się fabuła.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż jeden z nich się spełni :)

      Usuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger