niedziela, stycznia 12, 2020

Zaufasz mi - Diana Brzezińska

Moja nowa książkowa miłość! Tom drugi kryminalnej serii Diany Brzezińskiej. Moją recenzję pierwszej części znajdziecie tutaj <klik>, a dzisiaj mam przyjemność zaprezentować wam kolejny tytuł przedstawiający losy Ady Czarneckiej i Krystiana Wilka.


Autor: Diana Brzezińska
Tytuł: Zaufasz mi
Seria: Ada Czarnecka i Krystian Wilk (tom 2)
Ilość stron: 528
Wydawnictwo: Otwarte
Kategoria: kryminał, thriller


Tym, co najbardziej zapadło mi w pamięć po przeczytaniu pierwszej części serii był wątek miłosny z którym wiązałam duże nadzieje i liczyłam, że kiełkująca miłość rozkwitnie pod koniec pierwszego tomu lub na początku kolejnego. Niestety tak się nie stało i było mi dane czekać na kolejny tytuł, który dość mocno zaskoczył mnie w tej kwestii, a momentami nawet autorce udało się mnie zdenerwować. Najbardziej odczuły to osoby w moim najbliższym otoczeniu, które musiały wysłuchiwać moich żali na temat tego, że autorka nie napisała książki, tak jak ja to sobie zaplanowałam ☺ Mimo że moje wyobrażenie dalszych losów Ady i Krystiana okazało się mylne i Diana Brzezińska postanowiła poprowadzić ich inną ścieżką to jestem bardzo zadowolona z lektury i z niecierpliwością czekam na trzecią część (w której mam nadzieję w końcu ziszczą się moje Krzystianowo-Adowe marzenia).

"Policja w Szczecinie znów ma pełne ręce roboty. Miastem wstrząsają wiadomości o kolejnych samobójstwach. Życie odbiera sobie młody chłopak wychodzący na prostą, nastolatka, która ma wszystko, ojciec dwójki dzieci... Co pchnęło ich do samobójstwa? I czy na pewno sami odebrali sobie życie?

Ada Czarnecka przechodzi traumę po ostatnim śledztwie. Bierze urlop, zrywa wszelkie kontakty i wyjeżdża, zostawiając wszystko za sobą. Jednocześnie podejmuje trudną decyzję o rozwodzie.

Krystian Wilk nie pozwala jej jednak zniknąć na długo. Ściąga ją z powrotem na komendę do zespołu śledczego do sprawy tajemniczych samobójstw. Jednak to nie jedyny powód. Krystian już wie, co znaczy dla niego rudowłosa psycholog policyjna. I choć Ada ciągle nie potrafi mu zaufać, ich relacja coraz bardziej się zacieśnia.."
-opis z tyłu okładki

Książka na pewno gwarantuje wiele emocji, jakie dosięgną czytelnika podczas czytania, niepokój, irytacja i gniew to tylko kilka z nich, ale w moim przypadku te najbardziej przemówiły za tym, że już teraz w tym momencie mam ochotę pochłonąć kolejny tom, jaki nawet jeszcze nie został wydany. Ba! "Zaufasz mi" ma swoją premierę dopiero 15 stycznia 2020 roku, więc dopiero za 3 dni. Oznacza to mniej więcej tyle, że czeka mnie kilka długich miesięcy niepewności i kaca książkowego wywołanego wieloma niedopowiedzeniami, niewiadomymi i podekscytowaniem. To ostatnie dlatego, że mam pewne teorie dotyczące zakończenia książki i jestem ciekawa, czy autorka pójdzie właśnie w takim kierunku. 

Oczywiście książka nie skupia się jedynie na romansowym wątku, mamy tutaj do czynienia z serią niecodziennych samobójstw, które słusznie zwracają uwagę śledczych. Akcja pędzi jak szalona, co chwilę wpadamy na kolejny trop, zostają odkryte nowe szczegóły sprawy, nowe podejrzenia, które nie pozwalają nam oderwać się od lektury nawet na moment, nie ma tutaj znaczenia, że to ponad 500 stron, bo historia intryguje do tego stopnia, że zapomina się o potrzebie picia, jedzenia, czy spania, a zakończenie spędza sen z powiek. Miejmy nadzieję, że kolejna część będzie dostępna jak najszybciej, bo autorka maltretuje nas niewiedzą.

Pełna emocji, przesiąknięta sarkazmem, intrygująca i nieobliczalna książka, która nie zawiedzie fanów "Będziesz moja", w moim odczuciu jest nawet lepsza od pierwszej części i mam nadzieję, że przy kolejnym tytule poprzeczka powędruje jeszcze wyżej i Diana Brzezińska zafunduje nam jeszcze więcej emocji i zaskoczy nas po raz kolejny.

Serdecznie polecam i dziękuję wydawnictwu Otwarte za możliwość przeczytania tej niesamowitej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger