sobota, stycznia 04, 2020

Podsumowanie: grudzień 2019


Rok 2019 już za nami, więc pora na krótkie podsumowanie grudnia, a w kolejnym poście podsumowanie wyzwań książkowych 2019.

Bardzo się cieszę, że mimo dużej ilości pracy w poprzednim miesiącu związanej ze świętami i szkołą udało mi się opublikować aż 6 tekstów. Niewiele brakowało, a byłoby ich 7, jednak w sylwestra dałam sobie spokój i zasiadłam do pisania dopiero na drugi dzień.

W skrócie całość prezentuje się tak:
Wyświetlenia: 1 834
Posty:
6
Komentarze: 10
Obserwatorzy:
95
Najchętniej czytany post: Zagłada Domu Usherów - Edgar Allan Poe


Na ten miesiąc nie mam zbyt wygórowanych planów dotyczących recenzji, ponieważ czeka mnie podsumowywanie wyzwań i zdecydowanie w jakich chcę wziąć udział w tym roku. Nad tym będę musiała się mocno zastanowić, ponieważ poprzednie nie poszły mi za dobrze ze względu na zbliżającą się maturę, co mocno ogranicza mój czas wolny. Na 100% mogę jednak zagwarantować 2 recenzje nowości, które pojawiły się w ostatnim czasie. Jedną mam nadzieję dzisiaj skończyć, a druga już czeka w kolejce ☺

2 komentarze:

  1. Oby ten Nowy Rok był dla Ciebie jeszcze bardziej owocniejszy :)
    Powodzenia ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger