poniedziałek, czerwca 03, 2019

Podsumowanie: maj 2019


Maj był bardzo miłym miesiącem, wpadło mi w ręce kilka świetnych książek, a także filmów oraz udało mi się doprowadzić do końca kilka projektów. Skończyłam już zajęcia w szkole, teraz pozostały mi tylko praktyki, więc mogę spokojnie skupić się tylko na blogu. Czeka na mnie już cała góra książek, które chcę przeczytać i zrecenzować, a w niektórych wypadkach mam na to ograniczony czas, więc czeka mnie dużo pracy.

Maj w skrócie:

Ilość postów: 4
Wyświetlenia: 2485
Komentarze: 2
Obserwatorzy: 90
Najczęściej wyświetlany wpis: Spowiedź polskiego kata - Jerzy Andrzejczak


W maju bardzo miłym zaskoczeniem był dla mnie odzew czytelników pod postami na stronie na Facebooku. Chyba jeszcze nigdy nie było aż tylu komentarzy, wiadomości i próśb o polecenie książek. Bardzo mnie to cieszy, bo kilka razy zastanawiałam się nad sensem prowadzenia Facebooka dla bloga, bo nie bardzo wiedziałam jak go prowadzić.

Na czerwiec nie mam sprecyzowanych żadnych konkretnych planów, jedynie czytać, czytać i jeszcze raz czytać, bo stosik ciągle rośnie i czeka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger