poniedziałek, sierpnia 10, 2020

Podsumowanie: trzeci rok (2019-2020)



Mam 3 latka!
Dokładnie od 1 sierpnia trwa trzeci rok mojego blogowania na tej stronie. Jestem z siebie bardzo dumna i cieszę się, że udało mi się znaleźć coś, co daje mi tyle radości, a zarazem może służyć innym!

W tym roku postanowiłam spełnić swoje malutkie marzenie i wybrałam się do lasu na mini sesję zdjęciową z uroczym złotym balonikiem i stosikiem książek. Myślałam o niej od dawna, jednak nigdy nie było czasu na taki wypad, a jeśli już się znalazł to nie miałam fotografa lub pogody ☺ Tym razem okoliczności mi sprzyjały i miałam swoją wymarzoną sesyjkę blogową, z której zdjęcia będą dla mnie cudowną pamiątką na kolejne lata.



Ten rok mogę uznać za niezwykle udany, nie ukrywam, że bardzo bałam się maturalnej klasy, nawet nie pod kątem matury, ale napiętego grafiku, w którym musiałam zmieścić naukę, powtórki, malowanie, czytanie i pisanie tekstów na bloga. Myślę, że napisanie 58 tekstów, które musiałam wpychać w plan dnia (czasami na siłę) jest dużym osiągnięciem. Nie mniej jednak muszę też stwierdzić, że służy mi taki natłok obowiązków, bo tylko wtedy potrafię być w 100% produktywna i wykorzystywać każdą minutę. Gorzej jest, kiedy ma  za dużo czasu wolnego, bo strasznie się rozleniwiam i uciekają mi cenne godziny.



Rok w skrócie:
Ilość postów:
58
Wyświetlenia: 17 365
Komentarze: 100
Obserwatorzy: 96
Najczęściej wyświetlane wpisy:
1) Dziewczyna #9 - Tami Hoag
2) Balsam dla duszy miłośnika kotów - wielu autorów
3) Mój czytnik e-booków - InkBook Prime

Bardzo mi się podoba, że dużą popularnością cieszy się wpis o czytniku e-booków, bo poświęciłam na niego sporo czasu i energii, a mimo upływających lat on nadal jest przez Was chętnie czytany i udostępniany dalej. Ostatnio nie korzystam z czytnika za często, ale nadal uważam go za jeden ze swoich ulubionych gadżetów.



W zeszłorocznym podsumowaniu pisałam o planach na ten rok i muszę przyznać, że udało mi się je w pełni zrealizować.

"Jakie mam plany na kolejny rok?
Wytrwać, udoskonalić stronę, rozwinąć swoje umiejętności i cieszyć się tym, co robię.
Nie ukrywam, że w ciągu tych 2 lat pisania zdarzało mi się mieć chwile zwątpienia, najczęściej wtedy, kiedy dookoła dużo się działo i ciężko było mi znaleźć czas na czytanie lub recenzowanie, ale jednak zawsze sobie radziłam. Nie obyło się też bez głupich/przykrych komentarzy ze strony innych osób, które czasami powodowały, że zastanawiałam się nad sensem tego, co robię. Na szczęście zawsze szybko dochodziłam do prawidłowych wniosków i w żaden sposób nie odbijało się to na stronie."
-z zeszłorocznego podsumownaia

Wytrwać - wytrwałam, ale również napisałam wiele nowych tekstów, rozwinęłam stronę na Facebooku, czego dotychczas unikałam, zaczęłam publikować swoje teksty na Instagramie, jak również nawiązałam kilka nowych, niezwykle owocnych współprac, dzięki którym macie solidną dawkę nowości książkowych w każdym miesiącu. Zdarzyło mi się tez usłyszeć, że wyrobiłam się w pisaniu i moje teksty są coraz lepsze, jednak ciężko mi to ocenić, bo ciągle dążę do swojego upragnionego ideału i nadal znajduję w swoich tekstach sporo niedociągnięć. Myślę, że tak będzie już zawsze, bo zależy mi na tym, aby stale się rozwijać i ciągle próbować czegoś nowego, co może pozytywnie wpłynąć na bloga.

Jakie mam plany na kolejny rok?
Nadal cieszyć się tym, co robię i mimo chwil, kiedy nie mam sił na czytanie, bo przytłacza mnie nadmiar innych obowiązków zbierać w sobie siłę na tworzenie tej strony. Zdarzyło mi się usłyszeć, że powinnam porzucić to, co robię, jednak wtedy utraciłabym część siebie, swoje miejsce, które tworzę od 3 lat i tę ogromną dawkę radości, która towarzyszy mi, kiedy widzę każde kolejne nowe wyświetlenie. Taka strata nie jest warta dodatkowych kilkunastu godzin wolnego czasu w tygodniu. Wolę zapracować ciężko, aby za 12 miesięcy znów móc cieszyć się tym, że kolejny rok i masa osiągnięć za mną.

Dziękuję Wam, że tworzycie to miejsce razem ze mną! Bez Was nie byłabym tu, gdzie jestem ☺




6 komentarzy:

  1. Gratuluję trzech lat. Życzę kolejnych lat, oby sprawiały ci taką samą przyjemność a nawet większą.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję trzech lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza sesja :) Gratuluję trzech lat i życzę kolejnych wielu spędzonych w blogosferze! Oby były jak najbardziej owocne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger