środa, sierpnia 05, 2020

Podsumowanie: lipiec 2020



Witam w sierpniu!
Troszeczkę czasu już minęło, ale mam w przygotowaniu kilka postów, które czekają a ostateczne poprawki. Między innymi w tym miesiącu czeka Was podsumowanie 3 roku bloga, recenzja mojego pierwszego audiobooka, recenzja dziennika oraz kilka skarbów z wielkiej paki od Media Rodzina.

Zapowiada się świetnie i mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, ponieważ czeka mnie również odbiór wyników matury, rekrutacja na studia oraz wszystkie sprawy z tym związane, a z doświadczenia wiem, że w takich kwestiach mam wyjątkowego pecha. Może chociaż tym razem mnie oszczędzi.

Lipiec:
Wyświetlenia: 2 150
Posty:
5
Komentarze: 12
Obserwatorzy:
96
Najchętniej czytany post: Ballada ptaków i węży - Suzanne Collins


Zgodnie z moimi przypuszczeniami największą popularnością w zeszłym miesiącu cieszyła się nowa książka Suzanne Collins. Bardzo mnie to cieszy, bo i mi się wyjątkowo spodobała ☺

Cieszę się również z faktu, że mimo mocno ograniczonego czasu wolnego w ostatnich dniach daję radę codziennie napisać kilka słów, tak aby później stworzyć z tego całość i mieć co opublikować. Przyznam się, że czasami narzekałam na swoją szkolną rutynę, która składała się na: szkołę - malowanie w MDK - kolację - sport - blog/projekty/naukę - spanie, ale teraz mi tego brakuje, bo mimo że teoretycznie powinnam mieć więcej wolnego to praktycznie wychodzi na to, że nie potrafię się zorganizować w takim stopniu jakbym chciała i tracę dużo czasu. Powoli dochodzę do rutyny, która pozwoli mi na ogarnięcie wszystkich ważnych dla mnie spraw w odpowiednim dla mnie stopniu, ale są to bardzo małe kroczki. Moje małe lipcowe zwycięstwo to, aż 4 recenzje, które pojawiły się na stronie, bo w ostatnich miesiącach zazwyczaj były to tylko 3. Zobaczymy, jak pójdzie mi w sierpniu!

Pozdrawiam i życzę miłego sierpnia! ☺

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać tych czterech postów. Trzymam kciuki za dobre wyniki maturalne.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w sierpniu! Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować swoje cele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger