środa, listopada 01, 2017

Podsumowanie: październik 2017


Cześć!
Kolejny miesiąc za pasem, więc pora na podsumowanie ☺
Niektórzy mogą powiedzieć, że tego typu posty są bezużyteczne lub, że chwalę się statystykami (jakby jeszcze było czym xD), ale wydaje mi się, że jest to dobry sposób na przemyślenie sobie, czego brakuje na stronie i dostrzeżenie tego, co się dobrze "sprzedaje".
Blogowanie to nie tylko pisanie tekstów i wrzucanie ich na stronę, ale też godziny poświęconego czasu na zbieranie materiałów na wpisy, robienie zdjęć, czy w moim przypadku najczęściej czytanie. Bloger musi wiedzieć jak zaprezentować treść, co najbardziej podoba się czytelnikom, w jaki sposób do nich dotrzeć i najważniejsze- jak ich u siebie zatrzymać.  U siebie zauważam dużo osób, które komentują każdy mój wpis i cieszę się, że jest ktoś kto czeka na kolejny post i chętnie wyraża swoją opinię. Oby było ich coraz więcej! To niesamowicie motywuje do dalszej pracy i podwyższa blogerską samoocenę ☺

Październik to miesiąc, w którym po raz kolejny udało mi się podwoić ilość wyświetleń (miesięcznych). We wrześniu było ich 1607, a teraz prawie 2200! Bardzo cieszy mnie to, że z dnia na dzień, albo dokładniej z miesiąca na miesiąc moja strona jest coraz częściej wyświetlana, a ponad 65% to powracający odwiedzający.


W skrócie:
Ilość postów:
8
Wyświetlenia: 2192
Komentarze:
29 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 59
Najczęściej wyświetlany wpis: Błękitna książeczka - Waleria Marrene <klik>


Moim małym marzeniem na listopad jest jedynie zwiększenie liczby komentarzy w stosunku do liczby wyświetleń. Miło widzieć, że chętnie czytacie jakiś post, ale moglibyście częściej wyrażać swoją opinię pod nim ☺

Miłego listopada!


KLIKNIJ:

8 komentarzy:

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger