poniedziałek, stycznia 07, 2019

Wyzwania czytelnicze 2019


Hej!
Nadeszła pora na wpis o wyzwaniach, których podjęłam się w tym roku ☺ O tych, które realizowałam w 2018, mogliście przeczytać TUTAJ <klik>.

W zeszłym roku niektóre z tych, które wybrałam szły mi bardzo słabo, więc teraz postanowiłam z nich zrezygnować, jednak na ich miejsce znalazłam inne. Tych, które wyjątkowo mi się spodobały zamierzam podjąć się po raz kolejny, podnosząc poprzeczkę wyżej.

Na 2019 rok wybrałam sobie:

1. 52 książki w rok - minimalna ilość książek do przeczytania, średnio jedna na tydzień
Po raz kolejny. W 2018 udało mi się przeczytać 53 książki, z czego zrecenzować zdążyłam akurat wymagane 52.

2. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - polega na mierzeniu szerokości grzbietu książek
Mam 178 cm wzrostu i w 2018 roku przeczytałam tylko 128.1 cm. W 2019 zamierzam dobić do 178 cm.

3. 3650 stron - polega na przeczytaniu wyznaczonej liczby stron - 19 000 stron
W 2018 roku przeczytałam 18 845 stron, więc ponad 5 razy więcej, niż wymagało tego wyzwanie. W 2019 roku postanawiam przeczytać minimum 19 000 stron.

4. Powrót do dzieciństwa - polega a powrocie do książek z lat dziecięcych
To wyzwanie wybrałam na potrzeby mojego nowego blogowego pomysłu. Zamierzam zrecenzować książki, które lubiłam, kiedy byłam mniejsza, tak aby młodsze pokolenie czytelników tez mogło je poznać.

W tym roku zdecydowałam się tylko na te 4 wyzwania, w zeszłym było ich aż 7, ale 3 się nie powiodły i nie przypadły mi do gustu.
Na górze strony widnieje już sekcja z odnośnikami do stron, na których będę na bieżąco spisywać swoje postępy w poszczególnych wyzwaniach. Zachęcam do zaglądania tam, co jakiś czas ☺

A wy macie jakieś wyzwania na 2019 rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger