czwartek, stycznia 31, 2019

Będzie bolało - Adam Kay

Tym razem recenzja świetnej książki, którą sprezentowała mi na święta przyjaciółka. Zbiór zabawnych historii i sytuacji połączonych z przemyśleniami byłego lekarza Adama Kaya to pozycja, która pozwala zrelaksować się po ciężkim dniu w pracy, czy szkole. Całość jest napisana w formie pamiętnika, dzięki czemu bardzo przyjemnie i szybko się czyta ☺




Autor: Adam Kay
Tytuł: Będzie bolało
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Insignis
Kategoria: biografia

"Witaj w świecie 97-godzinnych tygodni pracy. W świecie decyzji o życiu i śmierci. W świecie nieustannego tsunami płynów ustrojowych. W świecie, w którym zarabiasz dziennie mniej niż szpitalny parkometr. Pożegnaj się z przyjaciółmi i bliskimi związkami…

...witaj w świecie lekarza stażysty!

Spisana potajemnie po niekończących się dyżurach, bezsennych nocach i pracujących weekendach książka komika i byłego stażysty Adama Kaya to dotkliwie szczery opis czasu, który spędził na linii frontu brytyjskiej służby zdrowia. Na zmianę zabawne, przerażające i wzruszające zapiski omawiają wszystko, co chcieliście wiedzieć – i sporo rzeczy, o których wolelibyście nie wiedzieć – o życiu lekarzy na oddziale i poza nim.

Uwaga, lektura może pozostawić blizny!"
-opis z tyłu okładki

Bardzo spodobała mi się pamiętnikowa forma książki, moim zdaniem sprawiło to, że całość wydaje się bardziej autentyczna, a w połączeniu z humorystycznymi komentarzami autora bardzo przyjemnie się ją czyta i trudno się od niej oderwać.

Autor opisuje swoje przeżycia z okresu odkąd był stażystą, aż do momentu, w którym już jako starszy rezydent zrezygnował z zawodu lekarza. Przeczytamy tam o momentach, w których był szczęśliwy i które sprawiły, że czuł się bohaterem, a także o tych,  które przynosiły chwile zwątpienia, które finalnie zadecydowały o tym, że porzucił zawód, do którego tak długo się przygotowywał.

♣♣♣♣♣

Trochę trwało zanim udało mi się opublikować ten post, ponieważ jestem teraz na stażu i mieszkam w hotelu, w którym internet często zawodzi i nie da się pracować. Mam nadzieję, że chociaż w weekend będzie współpracował i pozwoli mi napisać recenzję świetnej książki Marie Jansen, która wczoraj skończyłam czytać ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger