piątek, grudnia 01, 2017

Podsumowanie: listopad 2017


Hejka!
W listopadzie nie zdążyłam się "napisać" za wiele, ponieważ pojawiło się tylko 5 postów z recenzjami. Planowałam więcej, ale niestety natłok obowiązków położył kres moim blogerskim ambicjom.
W październikowym podsumowaniu pisałam, że zależy mi na tym, aby pod postami pojawiało się więcej komentarzy i muszę przyznać, że wzięliście sobie to do serca. Z racji mojej 2-tygodniowej nieobecności na stronie był zastój, przez co ilość wyświetleń spadła o jedną trzecią, ale mimo tego zostawiliście u mnie więcej komentarzy niż w poprzednim miesiącu. Oby tak dalej!
Bardzo cieszy mnie też, że do grona moich stałych obserwatorów w tym miesiącu dołączyło aż 9 osób. W czasie kiedy nie miałam ani chwilki, żeby zajrzeć na stronę myślałam o tym jak niskie statystyki zobaczę po zalogowaniu się, ale tylko niepotrzebnie się stresowałam ☺

W skrócie:

Ilość postów:
7
Wyświetlenia: 1736
Komentarze:
31 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 68
Najczęściej wyświetlany wpis: Krwawe żniwa - Graham Heather

Na grudzień nie wyznaczam sobie żadnych celów. Mam nadzieję, że  uda mi się trochę odpocząć, skończyć mandale, które zaczęłam w październiku i zrobić coś dla siebie. Wcześniej oczywiście czeka mnie mikołajkowy występ i kiermasz,  kilka testów i wiele prób do jasełek, ale wierzę, że to przetrwam ☺

Poniżej możecie zobaczyć część z książek, które znajdują się na mojej grudniowej liście.


Wiem, fotografem nie jestem. Fotka miała iść na instagram, ale od jakiegoś czasu aplikacja mi się buntuje i nie potrafię nic dodać ☺

8 komentarzy:

  1. Ja też na grudzień nie wyznaczam sobie żadnych celów, to miesiąc kompletnie dla mnie i zamierzam się trochę lenić :) Uwielbiam zimę i Święta więc jak już to mam ambitne plany co do oglądania świątecznych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam całą listę świątecznych książek ☺

      Usuń
  2. Mam tak samo z celami na grudzień, że wolę ich sobie nie wyznaczać. Nawet książek żadnych nie zaplanowałam, bo sama jeszcze nie wiem co będę czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat wiem co chcę przeczytać, martwi mnie jedynie to, czy zdążę, bo lista jest długa ☺

      Usuń
  3. W grudniu, a szczególnie pod jego koniec może być kiepsko z czasem na pisanie postów, ale mam nadzieję że jednak uda nam sie znaleźć trochę czasu na blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszenie raczej na ilość komentarzy nie ma wpływu :D Zwykle, gdy pojawiają się wpisy na dyskusyjny temat, albo takie z popularnymi książkami komentarzy jest więcej, nawet, jeśli wyświetlenia stoją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prosiłam, tylko napisałam, że jest to moim małym marzeniem ☺ Mam nadzieję, że utrzyma się to w kolejnych miesiącach.

      Usuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger