niedziela, lipca 01, 2018

Podsumowanie: czerwiec 2018


Czerwiec za nami!
Tym razem mogę się pochwalić nieco lepszymi statystykami i mam nadzieję, że w sierpniu uda mi się już wyrobić moją "blogową normę". Na razie wszystko na to wskazuje i idę w dobrym kierunku ☺

W czerwcowych recenzjach znalazł się tylko "Nieproszony gość" i "Zagadka Sary Tell", ale udało mi się w końcu zrealizować TAG, na który miałam ochotę już od dłuższego czasu. Oprócz tego oczywiście pierwszym postem miesiąca było podsumowanie.

W skrócie:

Ilość postów:
4
Wyświetlenia: 1008
Komentarze: 14 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 81
Najczęściej wyświetlany wpis: Charlotte Link - Nieproszony gość

Czerwiec za nami, więc pora na lipcowe plany. A w nich?
♦ Co najmniej 4 recenzje, co dałoby 5-6 postów w miesiącu (w tym podsumowanie i ewentualnie wpis z innej kategorii).
♦ Post z kategorii zestawienia, jednak na razie nie umiem się zdecydować jaki, bo mam kilka pomysłów ☺
♦ Przygotowanie do podsumowania roku, ponieważ blog istnieje od 1 sierpnia 2017 r. Z tej okazji chciałabym napisać podsumowanie całej mojej blogowej działalności.

Z moich planów to tyle, życzcie mi powodzenia!
Miłego lipca!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników! :D I oby tak dalej, nie mogę się doczekać lipca na Twoim blogu :D

    Buziaczki i zapraszam ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/2018/06/seriale-w-sam-raz-na-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i oby tak dalej 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i aby było jeszcze lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger