niedziela, października 01, 2017

Podsumowanie: wrzesień 2017


Hej!
Już drugi miesiąc za mną, więc pora na kolejne podsumowanie.
Jestem z siebie bardzo zadowolona, ponieważ udało mi się podnieść ilość postów dodanych w miesiącu nawet pomimo tego, że zaczęła się szkoła. Mam nadzieję, że w przyszłych miesiącach uda mi się jeszcze bardziej poprawić wynik.
Ogólnie to wrzesień był dla mnie dobrym czasem, udało mi się zrealizować prawie wszystkie "postanowienia", o których pisałam we wcześniejszym podsumowaniu <tutaj> z równoczesnym podniesieniem statystyk i ilości komentarzy. Myślę, że jak na 2 miesiące są to bardzo dobre wyniki ☺

W skrócie:

Ilość postów: 6
Wyświetlenia:
1607
Komentarze: 53 (nie liczę moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 57
Najczęściej wyświetlany wpis: Zestawienie: ♥ 5 moich ulubionych autorów ♥ <klik>


Co do moich planów na październik to nie ustaliłam na razie niczego szczególnego. Dalej będę pracować nad wyglądem strony, spisem tytułów i nazwą, ale o tym pisałam już wcześniej.

Miłego października!

16 komentarzy:

  1. U mnie wrzesień także był łaskawy, jeśli o książki chodzi :) Zarówno ilościowo, jak i jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kupiłam nic nowego, bo nie przeczytałam jeszcze tych zakupionych przed wakacjami xD

      Usuń
  2. jestem pełna podziwu i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne statystyki, ja swoich z pierwszych miesięcy blogowania nawet nie chcę wspominać. ;) powodzenia i niech październik będzie jeszcze lepszy! ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aby następny miesiąc był jeszcze lepszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życze powodzenia w dalszym pisaniu ;) Cały czas do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Trzymam kciuki, żeby nie zabrakło zapału! Jestem w podobnym momencie swojej blogowej "kariery" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na początek działalności, to faktycznie świetne wyniki :) powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger