poniedziałek, stycznia 01, 2018

Podsumowanie: grudzień 2017



Witam w 2018!
Nowy rok to dobra okazja by podsumować sobie to, co działo się w czasie ostatnich 12 miesięcy. Dobra okazja do tego, by zmienić siebie i swoje zachowanie na lepsze, ale nie zapominając o tym, co wyróżnia nas w tłumie. Pragnę życzyć każdemu, aby mimo tych wszystkich wymyślnych postanowień noworocznych pozostał sobą, a do tego dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro, bo tego nigdy za wiele.

A wracając do podsumowania ostatniego miesiąca, mała dawka statystyk:

W skrócie:
Ilość postów:
7
Wyświetlenia: 700
Komentarze:
13 (bez moich odpowiedzi)
Obserwatorzy: 70
Najczęściej wyświetlany wpis: Piernikowe makabreski #1 J.Fluke "Pierniczkowe makabreski"
Bardzo cieszy mnie to, że pomimo całego świątecznego zamieszania udało mi się dodać aż 7 tekstów. Przy tak małej ilości czasu jaką miałam ostatnio to naprawdę dużo.

Na styczeń i cały 2018 rok nie mam żadnych postanowień, zależy mi tylko na tym, by nadchodzący rok był po protu dobry ☺

14 komentarzy:

  1. Ja także mam nadzieję, że ten rok będzie bardzo udany.
    Szczęśliwego Nowego Roku :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku i oby statystyki szły w górę :-) Ja też robiłam podsumowanie, ale zupełnie inne - temat rozwoju mowy mojego maluszka, któremu wprowadzam dwujęzyczność zamierzoną. Gratuluję ilości postów. Ja ledwo wyrabiam jeden na tydzień i puki co trzymam się tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i masz najlepsze postanowienie :) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego na nowy rok!:)

    Zapraszam na nowy post z Sylwestra :-) Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten grudzień zleciał, nie wiadomo kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne statystyki. Oby tak dalej (i nawet jeszcze lepiej!!! ).:D
    Buziaczki i zapraszam do nas.<33
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję za szczerość i ocenę mojej pracy ☺
Jeśli posiadasz własną stronę WWW, zostaw link do siebie, a na pewno cię odwiedzę. Lubię wiedzieć czym interesują się moi czytelnicy.

Zobacz również:

Copyright © Czytam, polecam... , Blogger